Wejdź w nowy wymiar biznesu. Proponujemy Twojej firmie elektroniczne rozwiązania w realizacji strategii marketingowej w mediach elektronicznych. Wykorzystaj Internet do kontaktów z potencjalnymi Klientami oraz do komunikacji z kontrahentami. Nasze działania obejmują - opracowanie internetowych planów marketingowych w ramach których oferujemy: doradztwo z zakresu reklamy i promocji, tworzenie znaków firmowych, budowę księgi tożsamości firmy oraz projektowanie kampanii reklamowych;
- przeprowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, katalogach internetowych - kampanie bannerowe, kampanie AdWords ;
- skuteczne pozycjonowanie stron polegające na umieszczaniu stron WWW w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach po wpisaniu kluczowych słów związanych z zakresem działalności firmy, co ułatwia szybkie dotarcie potencjalnych Klientów do Twojej oferty;
- email marketing, który wykorzystując narzędzie, jakim jest poczta elektroniczna umożliwia tworzenie bezpośrednich relacji z Klientami, zapewniając indywidualne podejście; obecnie najpopularniejszą formą email marketingu jest newsletter firmowy;
- programy lojalnościowe , które służą do budowania i podtrzymywanie relacji z wyselekcjonowanymi Klientami firmy;
- programy partnerskie , opierające się na wzajemnej promocji usług i towarów pomiędzy firmami partnerskim za pośrednictwem narzędzi internetowych.
Zalety e-marketingu: - niskie koszty w stosunku do tradycyjnych działań marketingowych
- dociera do szerokiej grupy odbiorców
- bezpośredni kontakt z indywidualnym Klientem
- otwiera nowe rynki zbytu
- nowoczesne i wygodne kanały komunikacji z Klientem
- uzupełniające narzędzie dla klasycznych działań marketingowych
Wśród przyczyn swych korzystnych dla internetu prognoz badani menedżerowie wymieniają cztery główne czynniki:
- efektywność i opłacalność finansową reklamy online;
- coraz to nowsze formy reklamy w internecie, które mogą skutecznie przebić się przez ogólny „szum reklamowy" i przyciągnąć uwagę adresatów;
- możliwość precyzyjnego adresowania reklamy do wybranych grup odbiorców;
- to, że reklama w internecie potrafi świetnie uzupełniać kampanie prowadzone w mediach tradycyjnych, a umiejętnie stosowana w parze z reklamą tradycyjną doskonale wzmacnia przekaz tej ostatniej.
Reklama w internecie rozpycha się łokciami, Z. Domaszewicz, Gazeta Wyborcza Na wszystkie Państwa pytania odpowie nasz konsultant. |
|