Nasi klienci

  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
  • NetArch Klienci
E-marketing

Wejdź w nowy wymiar biznesu. Proponujemy Twojej firmie elektroniczne rozwiązania w realizacji strategii marketingowej w mediach elektronicznych. Wykorzystaj Internet do kontaktów z potencjalnymi Klientami oraz do komunikacji z kontrahentami.

Nasze działania obejmują

  1. opracowanie internetowych planów marketingowych w ramach których oferujemy: doradztwo z zakresu reklamy i promocji, tworzenie znaków firmowych, budowę księgi tożsamości firmy oraz projektowanie kampanii reklamowych;
  2. przeprowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, katalogach internetowych - kampanie bannerowe, kampanie AdWords ;
  3. skuteczne pozycjonowanie stron polegające na umieszczaniu stron WWW w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach po wpisaniu kluczowych słów związanych z zakresem działalności firmy, co ułatwia szybkie dotarcie potencjalnych Klientów do Twojej oferty;
  4. email marketing, który wykorzystując narzędzie, jakim jest poczta elektroniczna umożliwia tworzenie bezpośrednich relacji z Klientami, zapewniając indywidualne podejście; obecnie najpopularniejszą formą email marketingu jest newsletter firmowy;
  5. programy lojalnościowe , które służą do budowania i podtrzymywanie relacji z wyselekcjonowanymi Klientami firmy;
  6. programy partnerskie , opierające się na wzajemnej promocji usług i towarów pomiędzy firmami partnerskim za pośrednictwem narzędzi internetowych.

Zalety e-marketingu:

  • niskie koszty w stosunku do tradycyjnych działań marketingowych
  • dociera do szerokiej grupy odbiorców
  • bezpośredni kontakt z indywidualnym Klientem
  • otwiera nowe rynki zbytu
  • nowoczesne i wygodne kanały komunikacji z Klientem
  • uzupełniające narzędzie dla klasycznych działań marketingowych

 

Wśród przyczyn swych korzystnych dla internetu prognoz badani menedżerowie wymieniają cztery główne czynniki:
  • efektywność i opłacalność finansową reklamy online;
  • coraz to nowsze formy reklamy w internecie, które mogą skutecznie przebić się przez ogólny „szum reklamowy" i przyciągnąć uwagę adresatów;
  • możliwość precyzyjnego adresowania reklamy do wybranych grup odbiorców;
  • to, że reklama w internecie potrafi świetnie uzupełniać kampanie prowadzone w mediach tradycyjnych, a umiejętnie stosowana w parze z reklamą tradycyjną doskonale wzmacnia przekaz tej ostatniej.
Reklama w internecie rozpycha się łokciami, Z. Domaszewicz, Gazeta Wyborcza

Na wszystkie Państwa pytania odpowie nasz konsultant.

 
Przejdź do 
 E-marketing blog
 Kariera w NetArch
 Wyślij zapytanie
 Kontakt
projektowanie stron www
Nasi klienci
 Portfolio
 Referencje
Słownik